Відповіді на поширені запитання

по основним аспектам роботи клініки

Який графік роботи клініки Роміталь ?

Клініка «РоміТаль» працює з понеділка по суботу з 09:00 до 19:30. Неділя – за попереднім записом.

В разі необхідності для членів клубу «РоміТаль» (чий чек за останній календарний рік перевищує 100 000 грн) можливий індивідуальний прийом в інший час.

Як я можу записатися до лікаря ?

Ви можете це зробити кількома шляхами:
1) подзвонити на нашу рецепцію за номером: (067) 405-9225 або (044) 334-4490
2) написати нам в директ в ФБ – наша сторінка
3) написати нам в Telegram –@romitalclinic

Кого з лікарів ви можете мені порекомендувати ?

Лікарі, що працюють в клініці «РоміТаль», мають високу кваліфікацію та наукові звання. Серед них є й лікарі з військовим досвідом, кандидати наук, завідувачі кафедр провідних медичних Університетів України. Кожен з них має свою спеціалізацію. Тому, в залежності від діагнозу та запиту, наш адміністратор запише вас до найкращого фахівця з цього питання.

Які у вас є форми оплати ?

1) за безготівковим розрахунком через IBAN;
2) готівкою через касу;
3) банківською карткою через термінал;
4) по QR-коду або посиланням через систему LiqPay.

Чи є у вас розстрочка або кредит на оплату операції ?

Так, ми можемо запропонувати вам оплату частинами, якщо на вашій картці Приватбанку є необхідний функціонал та кредитний ліміт.

Як я можу перенести або відмінити візит ?

Так, ви можете перенести або відмінити візит передзвонивши на нашу рецепцію (067) 405-9225 або (044) 334-4490. Адміністратор запропонує вам альтернативний час або відмінить ваш запис.

Дуже просимо вас, в разі зміни обставин, якомога швидше зв’язуватись з рецепцією для оптимізації роботи лікарів та можливості запропонувати цей час іншим очікуючим клієнтам.

Яке обладнання ви використовуєте ?

Ми використовуємо обладнання тільки провідних світових виробників, яке пройшло відповідне тестування. Серед нашого новітнього устаткування є ексклюзивний апарат компанії Evolar (Ізраїль), який зарекомендував себе з найкращої сторони в питаннях поліпшення мікроциркуляції крові та розсасування рубців безболісним способом.

Які є гарантії на якість проведення операцій ?

Гарантування прав пацієнта повністю відображене в діючому законодавстві України. Якщо ви надали лікарю усю коректну та повну інформацію про стан вашого здоров’я, здали необхідні аналізи та чітко дотримувались рекомендацій лікаря, ви можете бути впевнені в якості обслуговування та повній увазі до вас.

Які основні переваги клініки Роміталь перед іншими ?

Ми маємо значний успішний досвід роботи з 2000 року. За цей час ми провели кілька десятків тисяч операційних та маніпуляційних втручань. Наші лікарі відслідковують основні тенденції медичної галузі та використовують тільки передові, перевірені та доведені методи та технології. Ми маємо власний стаціонар та операційну базу, що дозволяє нам проводити операції під загальним наркозом в разі необхідності.

Чи можу я отримати онлайн консультацію ?

Так, ви можете отримати онлайн консультацію уролога, гінеколога, флеболога та пластичного хірурга за напрямком. Для цього вам необхідно звернутись на рецепцію та погодити час.

Якщо у мене будуть питання після проведення операції, як я можу їх задати лікарю ?

Вся необхідна інформація та контакти будуть розміщені у вашій документації, яку ви отримаєте під час виписки з клініки.

Де я можу припаркувати свою автівку ?

Для відвідувачів, які прямують на довготривалу операцію (від 3-х годин), ми маємо заброньовані місця у дворі клініки. Вам необхідно заздалегідь попередити адміністратора й наша охорона зробить усе необхідне. Крім цього, погодинне міське платне паркування можливе прямо перед входом в клініку за наявності місць (бронювання не можливе).

Чи діють у вас постійні акції? Чи є знижки для пенсіонерів ?

Так, у нас є дуже обширна програма надання особливих умов для обслуговування. Ви можете ознайомитись з нею за посиланням або на нашій рецепції.

Де я можу отримати інформацію про операцію – як вона проходить, як підготуватися до неї, як проходить післяопераційний період, які можуть бути ускладнення ?

Уся інформація є на нашому сайті. Для ознайомлення з нею вам необхідно обрати вид послуги та знайти там розділ, який відповідає вашому питанню. Крім цього, ви можете задати будь-які питання лікарю під час консультації або запросити відповідь через наших адміністраторів.

Чи можу я оплатити ваші послуги онлайн ?

Так, оплата онлайн можлива. Ми відправимо вам відповідний QR-код або посилання на оплату через систему LiqPay.

Чи є у вас стаціонар ? Які в ньому умови перебування ?

Так, ми маємо власний стаціонар. 2 одномісні палати VIP рівня та одну двомісну стандартну палату. Усі вони оснащені телевізором, WC, WiFi та кондиціонером. При довгостроковому перебуванні у вартість входить харчування.

Як я можу залишити пропозиції, скаргу або подяку керівництву клініки ?

Наше керівництво дуже прискіпливо відноситься до питання постійного покращення обслуговування клієнтів, тому, будьте впевнені, що усі ваші питання та пропозиції будуть уважно розглянуті. Для цього ви можете надіслати листа напряму директору клініки на електронну адресу: romital.clinic@ukr.net

Якщо я живу не в Києві, де я можу зупинитися поблизу ?

Наша клініка знаходиться в самому центрі Києва біля станції метро «Площа українських героїв». Тому ви можете обрати варіант, який задовольняє вашим потребам: від подобової оренди житла до 5* готелю. Найближчі до нас готелі з власним паркінгом: 5* Premier Palace, 4* Sky Loft Hotel, 3* Premier Hotel Rus.
В разі необхідності, наші співробітники допоможуть вам обрати та забронювати найкращий варіант.

Чи маєте ви філіали в інших містах України ?

Ні, наразі ми маємо клініку тільки в м.Київ. Ми дуже відповідально відносимося до якості нашої роботи, тому поки що не знайшли спеціалістів необхідного рівня в інших містах (або вони вже працюють в інших відомих клініках).

Я лікар й хочу у вас працювати. Як мені подати своє резюме ?

Ми завжди відкриті до співпраці з лікарями, косметологами та інтернами. Якщо ви маєте бажання співпрацювати з нами – напишіть листа до нашої кадрової служби й ми обов’язково з вами зв’яжемось: info@romital.com.ua

Я представник компанії, яка постачає ліки / устаткування / послуги. З ким мені контактувати з приводу співпраці ?

Ви можете звернутись до нашого відділу маркетингу за телефонами клініки або надіслати свої пропозиції: info@romital.com.ua

Чи є у вас ексклюзивні продукти / послуги?

Так, ми є ексклюзивними партнерами ізраїльської компанії Evolar, що виробляє новітнє устаткування для косметологічних та медичних закладів, яке за допомого надслабких ультразвукових хвиль значно прискорює заживлення ран та розсмоктування рубців.